Zoekresultaten
Resultaat 801 - 820 (van 2625)
Nico Joos | Katrien Van Effelterre De man die nergens iets over te zeggen had
een verhaal over een agile transformatie
Een conservatieve directeur verandert in een moderne manager die door toepassing van agile werken zijn bedrijf redt.
Fictie
Nederlands | 294 pagina's | AquaZZ, Arnhem | 2020
Gedrukt boek
Martijn Jansen Managen moet
beter presteren door slim te managen
Analyse van de taken van de manager in de nabije toekomst.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Bas Kodden De kunst van duurzaam presteren
model voor werving & selectie en professionele ontwikkeling
Gids voor human resource managers en leidinggevenden voor het werven en selecteren van medewerkers met adviezen en praktische vragenlijsten.
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's | Vakmedianet, Deventer | 2017
Gedrukt boek
Jelle van der Lugt Het boek voor jonge teamleiders
6 zekerheden voor een goede start als leidinggevende
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Ad Bergsma Handboek werkgeluk
een praktische toolbox voor leidinggevenden, hr-professionals en coaches
Handreiking voor het bevorderen van het welbevinden van medewerkers in bedrijven en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 348 pagina's | Boom, [Amsterdam] | 2020
Gedrukt boek
Rolf Grouve Crisiskracht
ondernemen in complexe tijden
Adviezen aan ondernemers om hun bedrijf door een crisis te loodsen.
Non-fictie
Nederlands | 99 pagina's | Futuro Uitgevers, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Ton van Rietbergen Globalisering: ramp of redding?
een speurtocht naar de oorzaken van milieuproblemen en ongelijkheid
Uitleg over het wat en waarom van globalisering, en over de snelle internationalisering en de gevolgen daarvan voor de wereldwijde milieuproblematiek.
Non-fictie
Nederlands | 196 pagina's | Uitgeverij Boekscout, Soest | 2020
Gedrukt boek
Karin van Kas Experttips over online coachen
meer impact met je online business met de COACH-methode
Non-fictie
Nederlands | 168 pagina's | Expertboek, [Breda] | 2020
Gedrukt boek
Leo Pot Start UP!
Hoe jij jouw idee vleugels geeft
Je bent beginnend ondernemer of droomt ervan om – al dan niet naast je huidige baan – je eigen bedrijf op te zetten. Je hebt een briljant idee of bent op zoek naar een lumineuze oplossing voor dat ene gat in de markt. Liefst zou je er morgen al mee aan de slag gaan. Maar hoe pak je het slim aan? Start UP! is een inspiratieboek voor beginnende ondernemers die kansen ruiken. Het laat zien hoe je je creativiteit ontwikkelt, hoe je tot goede ideeën komt en hoe je een helder en concreet plan maakt....
Nederlands | 1 uur 52 minuten (161 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Remko van der Drift Fouten maken moed
Durf het beste uit jezelf te falen
Leren van je fouten is een enorm cliché. Maar dan moet je ze wel kúnnen maken. We roepen heel makkelijk dat je fouten mag maken. Maar is dat eigenlijk zo? Mogen we wel falen van onszelf en onze omgeving? Nee! Dit komt omdat het ons ontbreekt aan foutenmakenmoed: het verwelkomen van dat wat meestal niet welkom is. En dat is zonde. Niet omdat je de hele dag maar fouten moet maken. Maar omdat foutenmakenmoed je helpt je volledige potentieel te benutten! Dit boek helpt je om deze foutenmakenmoed...
Nederlands | 4 uur 54 minuten (423 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Peter Van Lonkhuyzen Denken als Jeff Bezos
Jeff Bezos wilde ook profiteren van de explosieve groei van internet. En maakte een lijst met twintig kansrijke producten. Hij koos voor boeken en richtte Amazon op. Dit werd al snel de grootste winkel ter wereld. Wat kan je leren van deze miljardair? Ontdek het in Denken als Jeff Bezos. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 1 uur 45 minuten (151 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Elja Daae Bloggen als een pro
Iedereen kan bloggen, maar hoe word je daarmee succesvol? Volgens blogexpert Elja Daae begint dat met authenticiteit, focus en toewijding. Een succesvol blog ligt daarmee ook voor jou binnen handbereik. Blog als een pro! Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks....
Nederlands | 1 uur 34 minuten (135 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Jaap Van 't Hek | Leike Van Oss Onmacht
In werk, samenleving en organisatie
Misschien ervaar je net als veel andere mensen een gevoel van onmacht in werk, samenleving en organisatie. Discussies over identiteit, klimaat en verantwoordelijkheid worden fel gevoerd. Iemands persoonlijke identiteit is op het werk een grote factor. In Onmacht duik je in de taaie, moeilijk pakbare en niet makkelijk te hanteren veranderingen die ontstaan als de fundamenten van samenleven en organiseren gaan schuiven. Je ontdekt hoe moeilijk het is voor mensen om uit onmacht weg te komen. En hoe...
Nederlands | 7 uur 13 minuten (624 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Ina Ahuis Betekenisvolle werkrelaties
Beter met elkaar samenwerken
Ontdek wat het van jou vraagt om betere samenwerkingen aan te gaan én hoe je anderen daarbij kunt ondersteunen en begeleiden. Hoe je onproductieve patronen herkent en vooral hoe je ze bespreekbaar maakt. In ons werk, vooral in lastige en onoverzichtelijke situaties, vragen we elkaar relevante informatie (ideeën, beelden, gedachten en gevoelens) open op tafel te leggen. Maar juist als de situatie lastig is, laten we onszelf minder zien en belanden we ongewild in samenwerkingen die groei en innovatie...
Nederlands | 3 uur 40 minuten (317 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Pep Degens Wie is hier nou de baas!?
Zelf kunnen beslissen over je eigen leven, oprecht je eigen keuzes maken, staat voor veel mensen op nummer 1 om écht gelukkig te zijn. In de praktijk worden we echter voortdurend belaagd door ‘bazen’ die ons listig op het verkeerde spoor zetten. Zo raken we allemaal wel eens verstrikt in (destructief) gedrag dat meer gericht is op verdediging, vermijding, controle of ontkenning. We laten ons leiden door onze opvoeding, eerder gemaakte keuzes, angsten, status, bezit of verouderd gedrag. Zo raken...
Nederlands | 4 uur 20 minuten (374 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Michiel Van der Molen Zet het op een bierviltje
Verandering vraagt om eenvoud
Dit boek gaat over vijf wegen naar eenvoud. Vijf manieren om bij een project samen tot de essentie te komen. Hoe? Door te zorgen dat het op een bierviltje past! Samen de eenvoud terugvinden werkt verbindend en motiverend. Je begrijpt het echt, en je voelt je verantwoordelijk om je unieke bijdrage te leveren. Dit is een boek voor iedereen die betrokken is bij projecten en veranderingen. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 2 uur 11 minuten (189 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Marijn Mulders Groeien met verdienmodellen
Na een korte aanduiding van wat verdienmodellen zijn, worden er negentien stuk voor stuk uitgelegd, waarbij elk model met een voorbeeld wordt uitgewerkt. Afgerond wordt met het selecteren van een model, de implementatie daarvan, het groeien met een extra model en het bedenken van een eigen model. Het boek bevat een lijst met referenties. De auteur schrijft vanuit zijn praktijk- en onderwijservaring een bondige tekst over een opkomend onderwerp. Het boek is aanbevelenswaard voor bijvoorbeeld ondernemers,...
Nederlands | 2 uur 39 minuten (229 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Rutger Steenbergen Kickass content
Zit je verlegen om een origineel idee voor een blog, tweet of Facebookcampagne? Gebruik dan dit handige boek, het zit barstensvol goede ideeën, voortaan schud je content zo uit je mouw. Rutger Steenbergen weet als ervaren SEO-expert precies wat online werkt en heeft voor dit boek de kansrijkste content voor je op een rij gezet. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 2 uur 13 minuten (191 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Djoea van Zanten Social selling
Dankzij sociale media kun je relaties opbouwen met potentiële klanten zonder je producten of diensten aan te prijzen. Als klanten je eenmaal zien als mensen komen ze vanzelf naar je toe als ze iets nodig hebben. Stop ook met koude acquisitie en kies voor een warme band met je klant. Als een van de gezichten van Make Marketing Magic helpt Djoea van Zanten dagelijks bedrijven met hun online marketing- en salesvraagstukken. Hij helpt ondernemers om continu zichtbaar te zijn op de radar van hun klanten....
Nederlands | 1 uur 48 minuten (156 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Bas van Lieshout | Hendrik-Jan van der Waal | Astrid Karsten | Rini van Solingen Agile transformeren
Steeds meer organisaties stappen integraal over op ‘agile’. Dat lijkt in eerste instantie slechts het oppakken van een andere werkwijze. Na verloop van tijd blijkt echter altijd dat diepe wendbaarheid om een complete kanteling vraagt – en dus om een volledige transformatie van de hele organisatie: rigoureuze veranderingen in haar bestaande structuur en cultuur. De vraag is: hoe voer je zo’n bedrijfsbrede transformatie door? Hoe implementeer je die concreet in de praktijk? En wat zijn de randvoorwaarden...
Nederlands | 6 uur 18 minuten (544 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)